2) Alonso
3) Schumacher
.
.
.
24) Vettel die zijn alternator staat te repareren - fingers crossed
Ik ga hier echter geen geld op inzetten

Regen!!
Hoewel ik geen fan ben van de Duitser (met zijn, irritante gevinger.) Denk ik niet dat Alonso op deze manier kampioen zou willen worden.Fré schreef:Vettel is nog niet zeker van z'n titel. De gele vlaggen blijven hem nog even achtervolgen
Analyse van 3 gele vlagsituaties
Ferrari die aan het nadenken zijn
In principe zou Ferrari geen protest moeten indienen want de FIA is verplicht dit te onderzoeken (en de regels daarover zijn vrij duidelijk). Wat Ferrari wel kan doen is wanneer de FIA beslist geen actie te ondernemen hiertegen protest aan tekenen met zelf verzameld bewijs.
Lamosca schreef:Hoewel ik geen fan ben van de Duitser (met zijn, irritante gevinger.) Denk ik niet dat Alonso op deze manier kampioen zou willen worden.Fré schreef:Vettel is nog niet zeker van z'n titel. De gele vlaggen blijven hem nog even achtervolgen
Analyse van 3 gele vlagsituaties
Ferrari die aan het nadenken zijn
In principe zou Ferrari geen protest moeten indienen want de FIA is verplicht dit te onderzoeken (en de regels daarover zijn vrij duidelijk). Wat Ferrari wel kan doen is wanneer de FIA beslist geen actie te ondernemen hiertegen protest aan tekenen met zelf verzameld bewijs.
Het zal dus wel met een sisser aflopen verwacht ik. Maar de FIA moet wel even goed nadenken om er een soepele draai aan te geven.
Het F1 Seizoen was dit jaar iig weer eens ouderwets spannend. Ik kijk nu al uit naar 2013, helaas het laatste jaar met de atmosferische V8's.In 2014 komen de stofzuigers weer terug.
![]()
Maar ik zal toch wel F1 blijven kijken hoor. (deed ik in de Turbo jaren 80 ook al.)
Veloce schreef:Ga je dan een decoder aanschaffen?
RTL kapt er mee en BBC zendt ook maar de helft uit...
Lamosca schreef:Het ziet ernaar uit dat het toch een Sport 1 abonnement gaat worden voor de Nederlandse F1 fan's.(Veronica zend nog wel 3 races live uit komend seizoen.)
Klein voordeel de vrije trainingen worden ook uitgezonden en 2e kanaal met andere camera beelden.
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/28 ... -coverage/
Maar goed ik volg de F1 nu al zo'n 20 jaar dus als het moet dan komt er een abonnement.
Spanning begint alweer op te bouwen, morgen launch van de nieuwe Lotus Renault en de rest van de week vrijwel iedere dag onthullingen van andere F1 teams. Benieuwd of er weer nieuwe uitvindingen zijn gedaan? Iig worden de neuzen minder lelijk dan vorig seizoen.![]()
Youtube channel Lotus F1: http://www.youtube.com/lotusf1team